Opiskelua Ruotsissa – viikot kolme ja neljä

”Kahden viikon jälkeen olin vähän aikaa kuumeessa, enkä siksi ollut koulussa. Vapaa-ajallani luen paljon kirjoja seka suomeksi, ruotsiksi, että englanniksi. Koulussa on ollut hieman kielimuuria, sillä sanasto on vaikeaa, mutta kuuntelu- ja kirjoitustaito on jo muutaman viikon jälkeen paljon parempi, kuin tänne lähtiessä.” Lue lisää