Pieksämäen matkailuneuvonta järjestetään kesäkaudella 2018 entistä laajemmin sähköisesti yhteistyössä Moment Group Oy:n kanssa. Uudistus on osa matkailun neuvontapalveluiden nykyaikaisiin, sähköisiin palveluihin siirtymistä. Matkailijoita palvelevat verkon yli paikalliset, perehdytyksen saaneet asiakasneuvojat.
Pieksämäen kaupungin matkailun sivuille www.visitpieksamaki.fi otetaan uutena käyttöön chat-palvelu, joka opastaa ja neuvoo sivuilla käyviä asiakkaita. Chat helpottaa asiointia ja tuo uuden tehokkaan tavan neuvontaan sekä tarjoaa jatkossa palvelujen laajempaan markkinointiin tarkoitetun apuvälineen.
– Koska palvelut menevät yhä vahvemmin sähköisiin ratkaisuihin, haluamme osaltamme olla kehityksessä mukana. Tällä palvelemme asiakkaita laajemmin monikanavaisesti ja selvästi pidemmillä palveluajoilla sekä asiakkaille paremmin soveltuvin keinoin, kommentoi uutta palvelua elinkeinojohtaja Markus Vesterinen Pieksämäen yrityspalveluista.
Matkailuneuvonnan puhelin- ja chat-palvelun palveluajat tulevat olemaan kesäkaudella ma-pe klo 9-20 sekä lauantaisin klo 9-18. Uusi laajempi palvelu käynnistyy 1.6.