Palvelun Helmi 2018 -kampanja ja äänestys käyntiin

 

Äänihaastattelussa Palvelun Helmi 2018 -kampanjasta kertovat Navitas Yrityspalvelujen Eeva Lemiläinen ja Warkauden Nuorkauppakamari ry:n Ilona Noponen. Päivittäistavarakaupan puolelta palvelun merkityksestä kommentoi vuoden 2017 Palvelun Helmi -kampanjassa parhaaksi valitun yrityksen, K-Market Hertun kauppias Perttu Laitinen.

Kerro, missä saa parasta palvelua Varkaudessa ja kuka on henkilö, joka on asioidessasi ilahduttanut ja missä yrityksessä palvelu pelaa erityisen hyvin. Positiivisen palautteen antaminen onnistuu oivallisesti perinteisen Palvelun Helmi -kampanjan välityksellä – on mahdollisuus antaa kiitosta heille, joille se kuuluu. Kampanjassa valitaan Varkauden paras palveluhenkilö ja paras palveluyritys. Palveluhelmipalkinto on jaettu Warkauden Nuorkauppakamarin toimesta jo vuodesta 1989 lähtien ja Paras palveluhenkilö -palkinto on jaettu vuodesta 2009 lähtien Navitas Yrityspalvelujen toimesta.

2 kommenttia artikkeliin ”Palvelun Helmi 2018 -kampanja ja äänestys käyntiin”

Jätä kommentti